Godmorgon

Idag ska vi på mödravården, vet bara att vi ska fylla i massa papper om sjukdomar men det kan va er också.
Isåfall får ni veta det sedan.
Jag ska även hem till mamma idag och packa lite flytt kartonger.
Kommer kännas hemskt att flytta ifrån min älskade mamma men jag flyttar ju till något som betyder precis lika mycket. 
Men jag hör av mig så fort jag är tillbaka vid en dator och har gjort allt som jag ska göra idag.
pusspuss

Postat av: ida

ska du säga, du som sitter och häckar i söråker jämt, man hinner ju aldrig träffa dig ändå :(

det är ju liksom min framtid det handlar om. du hade också gjort som jag. och jag hade stöttat dig till 1000!!! det vet du, min fina, älskade vän!

2010-09-09 @ 10:58:31
URL: http://idahelenee.blogg.se/
Postat av: Tova

Hittade dig via en annan blogg och såg att du bodde i Härnösand, kul eftersom jag också kommer därifrån hehe :)

alltid kul med nya gravidbloggar att följa, om du vill så kan du stå med i länklistan som jag har på min blogg (med många andra unga mammor runtom i Sverige)

Kram

2010-09-12 @ 21:47:46
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0