Godmorgon

Idag är jag helt själv hemma hos familjen melander och väntar på att älskling ska sluta jobba.
Idag är det bara tisdag och jag som längtar efter torsdag, inte bara för att vi ska på mödravården utan för att då får jag komma hem och krama om mamma lite också. *hihi*
Tyvärr så glömde jag bort att sno joels minneskort igår men får försöka komma ihåg det idag då om jag hinner, ska nog till anna är det tänkt. Vi ska mysa oss ner i soffan och prata gamla minnen.
Men jag lär nog slänga in ett inlägg när jag kommer dit :)
Nu måste jag springa och göra det jag ska, duscha och packa ner tandborste haha :)
pusspuss!

Postat av: Nina

Vilken vecka/månad är du i egentligen? Lycka till:)

2010-09-07 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0