Godmorgon

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket, jag vaknade upp med älsklingen bredvid mig och sedan gick jag och tog en dusch, alltid så underbart att få vatten över huvudet om man inte mår så bra på morgon, efter det gick vi upp och tog oss en varsin macka. Nu så sitter jag här och väntar på att något ska hända. Känner för att göra något idag, något roligt!
Det var ju tänkt att vi skulle åka in på himlabadet i helgen men så verkar det ju inte bli.
Mhm.. någon som har ett bra förslag på vad man kan göra en Söndag som denna? 
Funderar på att åka hem någon gång här i veckan, känner att jag saknar min mor väldigt mycket och skulle behöva hämta ner lite mer valmöjligheter av kläder. Börjar ju bli kallt nu.. GILLAS inte...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0