Finns de några snälla barn här?

Sitter och fyller i ett papper som ska lämnas till våran barnmorska nästa gång vi ska dit.
Har en stark känsla av att vi båda kommer glömma bort det annars och sen sitter vi där med en blanktpapper vilket INTE får hända.

Har duschat och gjort mig klar för dagen dock måste jag platta ner mitt afro som jag har på huvudet just nu..
Efter det kanske man ska ta och gå ut och sätta sig i solen. Passa på och njuta utav den innan den "sköna" solen försvinner. På vintern är det så pass kallt så man kan inte direkt njuta utav den..

Längtar till julafton, det ska bli så otroligt roligt för jag älskar julafton, det finns nog inge roligare på hela året.
Det bästa är julmaten och julklapparna, är fortfarande lika ivrig som ett barn när de gäller att öppna dom.
Inte för att man är så besatt utav att få veta vad man ska få för saker utan jag är bara nyfiken.
Är lika nyfiken när andra öppnar, blir så irriterad på dom som tar hundra år på sig att öppna.
Det man tänker är "men herregud behöver du hjälp eller???!!"

Vet inte hur vi ska göra på jul, jag vill ju självklar vara hos mamma på julafton, det vill jag ju inte missa.
Joel lär vilja vara sin mamma och pappa på jul.
Han snackade även om att fira den själv i lägenheten haha, julmaten blir makaroner och korv för hans del.
Nej men de får han inte för mig ändå, jul ska vara en mysig stud på året och då anser inte jag att man sitter själv.

Sedan så fyller jag ju storflicka dagen före dvs den 23 dec.
Vilken jävla dag att fylla år på egentligen, men som sagt mamma fick en riktig julklapp år 92!

Vad tycker ni om min snygga profilbild jag har gjort och satt in på bloggen, snyggva?
Jag vet! de är ju trots allt jag och älskligen på bilden, skämto-sido!!!



Postat av: micke

saknar diiiig!

2010-09-29 @ 14:09:44
URL: http://mickenilson.blogg.se/
Postat av: Malin n

hihi du är rolig du gumman!! :)

2010-09-29 @ 16:59:16
Postat av: Anonym

Uppdatera oftare! Besviken att det inte kommit någon magbild ännu :(

2010-09-30 @ 06:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0