en rolig blivande pappa

Jag har en sån otroligt rolig pojkvän och blivande pappa må jag säga.
Han är som ett litet barn igen ibland när han ska skojjas. Älskar honom!
Idag så har jag inte haft det så jobbigt, inte varit lika illamående som alla andra dagar och har faktist kunna ätit mig riktigt propp mätt. Senare idag ska vi åka och hämta joels lillebror som varit på drakborgen och efter det så ska vi åka och fika eller om vi skulle åka och köpa fika? jag vet inte riktigt vad han sa, men jag sa iallafall att jag var sugen på negerbollar och cola så då skulle han fixa så jag fick mig min negerboll och cola. Gott va? 
Det var ida den här gången som fick mig att bli sugen på onyttiga saker när hon sa att hon tyckte vi skulle ses och gå och fika någon dag som förr. Dumma ida, haha men jag älskar henne för det!
Vilken människa är fläckfri? inte jag iallafall! 
Är ganska sugen på att se rasmus på luffen det var riktigt längesen, eller kanske emil i lunneberga? (stavning)
Vilken tur att jag har mitt barn snart som jag kan titta på barnfilmer med för joel lär knappast vilja titta på dom med mig.

Lotta på bråkmakargatan - DUMMA MAMMA!!! :)

Postat av: idaslida

jaa jag älskar dig med!!!

(lönneberga) ;)

2010-09-06 @ 19:39:42
URL: http://idahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0