you shine brightest are all I see

Än så länge har det inte blivit så mycket plugg som jag trodde det skulle bli idag, men jag har gjort några sidor och det är jag nöjd med än så länge. Jag ska nog slänga in en tvättmaskin nu och sedan ska jag ta mig en dusch och göra mig klar för jag och älskling ska in på ikea idag och shoppa lite till innan flytten.

Oj ju just det, har glömt att visa er den fina lampan jag har velat haft i några år nu men som jag äntligen ska få upp i lägenheten. Det var så att en kompis till mig har en sånhär lampa och jag har försökt fått ur honom vart han köpt den hur länge som helst men har inte fått något svar förs någon vecka sedan.
Måste bara säga att det blir riktigt mysigt mönster utav den, perfekt för dom som älskar hemmakvällar och mys framför tvn. Blir en helt annan stämning helt enkelt.

Måste dock klaga på leveranstiden, vi får den inte förs i slutet av november och beställde den förra veckan, suck.
Den är iallafall beställd på jotex och kostar 599,-


Postat av: mittunder

Åh vad mysigt för er! =) Hoppas ni hittar några fina saker! =)

2010-10-25 @ 15:56:07
URL: http://mittunder.bloggplatsen.se
Postat av: My

Hoppas ni hittade nå fint på ikea :D

2010-10-25 @ 21:36:36
URL: http://myemeliemichelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill gärna att du skriver något om dit graviditet. vad som varit jobbigaste just nu under dom 17 veckorna och vad som varit mysigast. kan vi inte få ett sånt inlägg också mer magbilder : )

2010-10-28 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0