underbar och älskad utav alla

Gud så kär jag är i min älskade joel, grrr!

Hörde att han skulle göra min bloggdesign nu när han lärt sig photoshop, jajjemen!!
Han kom och hämtade mig idag, fick en liten chock när han stod i dörren faktiskt, de var ju trots allt inte meningen att han skulle komma och hämta mig men han gjorde det ändå så underbart gullig som han är. ♥

Nu ska vi mysa ner oss i soffan och kika lite på tv, pusspuss!

Postat av: ida

hm.. du vet vad jag tycker natta. och det tycker jag bara för att jag bryr mig om DIG! glöm inte vad jag har sagt, tänk dig för. det blir inte alltid som man vill. jag älskar dig!

2010-10-07 @ 19:57:28
URL: http://idahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0