tudelluu!!

Min egokväll igår var hur underbar som helst, gud vad jag saknat att bara ligga i lugn och ro och måla naglarna.

Hade faktiskt tänk göra en sida där jag länkar massa med mamma bloggar där dom får skriva lite om säg själva osv. Kan vara roligt för dom andra mammabloggarna som är ute efter att hitta en ungmammakompis kanske?
Tänkte testa det iaf, väntar bara på min suprise!!

Saknar min älskling


Postat av: bellsan§

Hehe . Aa härnösand är inte många som vet vad det är. Men det är ju en jäkla mysig liten håla:)



Jag bor tyvärr i sthlm och är inte så ofta och hälsar på min pappa. Han ska ner till sthlm i December och hämta min lillebror . Så om jag har ork och så eftersom att mitt lilla troll säkert har kommit då så kommer jag kanske inte ha ork att åka upp.

Men vi får se jag får ju bestämma mig sen när det bröjar närma sig :D



Bor du själv i härnösand?

2010-10-13 @ 13:09:22
URL: http://jagalskarmittbarnimagen.blogg.se/
Postat av: bellsan§

Okej det låter ju spännande .

Har du inte msn eller något så kan vi ju snackas vid där.



Aa att 19 dagar kan gå så långsamt det fattar inte jag hehe :D

2010-10-13 @ 15:00:57
URL: http://jagalskarmittbarnimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0