plattan i mattan nu kör vi morsan!

Min älskade kom igår kväll och sov här inatt, kände inte riktigt för att följa med honom så jag stannade hemma.
Har varit en underbar helg med vännerna. Har verkligen fått igen känslan av hur roligt jag har med dom.
Jag och ida var ut och käkade på minikrogen igår och sedan var vi ute och gled lite med jonas,therese och joel.

Idag har min moster varit här från njurunda och vi har grattat deras son samt min syster.
Kan bli besvärligt med alla födelsedagar man ska passa om man bor långt ifrån varandra..
Har övningskört idag, haha!
Mamma fick sig ett skratt men också sina panikattacker. "akta fälgarna"
Men egentligen var jag låååångt ifrån vägkanten men hon vill väl tro de värsta eller något.

måste nog öva lite på roundeller, "gick lite fort in där va" haha



Postat av: Sussi

Hhahahahaha ...stackars din mamma ...hälsa henne att jag fattar exakt!! Been there, done that!! :D

2010-10-03 @ 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0