namn valet

Tänkte bara berätta att vi har klurat på namn och som de ser ut så har vi bestämt oss.
Eftersom vi inte vet om det är en kille eller en tjej så har vi måsta valt ett av varje.
Joel kom med förslaget james, faktiskt rätt så sött tycker jag.
Sedan har jag alltid tyckt om namnet miley, vet inte riktigt varför antar att det är gulligt och fint just därför.

Så vi har faktiskt bestämt oss för Miley och James ! ♥

Postat av: Isabel

Vilka fina val :)

2010-10-11 @ 10:28:37
URL: http://aizah.se
Postat av: Lisa

Jag skulle kanske kunna hjälpa dig! :)

Skicka det du vill ha fixat så ska jag försöka göra't så gått jag kan.

2010-10-11 @ 11:40:02
URL: http://lisaistheone.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vilka fina namn gumman..det kommer att bli toppen! kramen

2010-10-11 @ 23:24:49
Postat av: anonym

annars är Aydeen ett jättefint namn!

2010-10-14 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0