min ego kväll!

Ikväll tänker jag ta mig ett lugnt bad och kleta in lite ansiktsmask och njuta av livet.
Bara må och ta hand om mig själv.
Ska göra lite franskmanikyr och dra i en hårinpackning.
Bajs att jag har min bok nere hos älsklingen, men får väll läsa något tidning, damernasvärld kanske.
Man måste ju passa på nu när man är hos mamma och bada lite bubbel, right?
Hade faktiskt tänkt ha en egen "egokväll" varje vecka sedan när vi flyttar, svårt att hinna med det nu...

Ska även hjälpa syster att baka lite negerbollar som hon ska ha med till något café dom har på skolan.




Postat av: bellsan§

Hejsan , Jag såg att du bodde i härnösand.

Min far bor där uppe så har varit där ett antal gånger. Du är gravid och kanske skulle tycka det vaa kul att prata lite och kanske läsa min blogg om hur min gravidet har varit och så där

Det är bara höra av dig . Skulle vara kul att prata med någon som också är i min ålder.



Kram

2010-10-12 @ 22:19:02
URL: http://jagalskarmittbarnimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0