hemska dag

Måste bara tillägga att jag har sovit SKIT dåligt.. förskyld har jag blivit igen också även fast jag tycker det är andra som borde bli det med tanke på att jag klär mig i mina vinterkläder nu medans andra springer runt i kort korta kjolar och leker paris hilton eller något. Det är inte min dag idag känner jag.

Sen tänkte jag bara tillägga att jag funderar på att byta nr till dolt så jag slipper vissa människor jag inte vill ha kvar i mitt liv..  men som det inte verkar gå in i huvudet på vissa personer.
Tänkte även kanske byta bloggadress och sedan slänga in lösenordskydd, då bara vissa av mina nära får ta del av det här.

Jag hoppas verkligen att efter det här ska jag ha ett privatliv om jag snart inte måste bosätta mig på en liten ö långt långt bort.

Lämna mig ifred vill inte ha något med dig att göra och det sa jag senast vi pratades vid, du är en dåre, en idiot i mina ögon.

Postat av: Sussi

Men gumsan då...hoppas att du snart kryar på dig! Strunta i alla knasiga människor som inte får dig att må bra...bara släpp dem ut ur ditt liv och bestäm dig för att dom inte ska påverka dig längre!! Du är stark..klok..och fin!! Kramen

2010-10-24 @ 17:05:38
Postat av: ida

gumman, du vet att du kan ringa mig när som helst på dygnet om du behöver prata eller om denne idiot ringer dig. jag finns ALLTID för dig <3

2010-10-24 @ 19:08:06
URL: http://idahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0