Helluu

Halloj alla glada!


Det är nämnligen såhär att mitt senaste blogginlägg var kanske lite surt av sig och vissa tog kanske åt sig så jag ber om ursäkt om de så är fallet.

En rolig nyhet är att på fredag flyttar vi in i lägenheten, jag och gubbe min. Det ska bli såhääär roligt
Så idag ska jag inte göra annat än att plugga,plugga, ta en paus och tvätta kläder, plugga. Låter roligt va?

På fredag kommer även ida och amanda mina bästisar från falun och skåne hem, hade faktiskt tänkt träffa dom och mysmaja men vi fårse vilken dag det blir. Måste ju mysa till lägenheten lite så man kan känna sig som hemma.

Nu måste jag verkligen plugga, kommer ju knappast vilja göra det i helgen.
Finns på mobilen om det är något mina nära och kära, har inte bytt nr än men jag säger till så fort jag gör det




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0