Hejsan hoppsan karlsson

Hejsan svejsan! :)

Sitter just nu hemma hos mamma i lilla härnösand men som jag skulle vilja säga är ganska stort nu när man suttit i söråker ett tag. Skönt att få komma hem lite och träffa gofolket.
Igår myste jag med ida som jag saknat så otroligt mycket. Tyvärr har hon ju flyttat till falun men hon kommer ju hem och jag är trots allt glad för hennes skull, hon är ju en blivande lackerare som ska få lacka min bil så snygg och fin (när jag väl får någon) Kanske kan vara smart att ta körkort först *host*

Ikväll ska jag träffa therese,jonas och maja mysigt värre!
Mina underbara vänner förlänger mitt liv !! ♥

Sedan åker jag nog tillbaka till joel imorgon skulle jag tro, om det inte går någon senare buss ikväll.
Måste passa på och mysa med tjejerna lite.

pusspuss

Postat av: liindblaads

Heej :)

vad har du för dig ?

2010-10-01 @ 21:56:27
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Anonym

fixa till bloggdesignen nu , du kan få den mkt snyggae!:P

2010-10-02 @ 02:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0