Gokväll

Imorgon åker jag ner till gubben min i söråker, ska på birsta med julia tills att han slutar jobbet.
Väntar just nu på att annica mammas kompis ska bli klar på spinningen så ska hon hämta upp mig hos min moster där jag befinner mig just nu. Har pluggat idag igen och är snart klar med andra uppgiften som jag fått. Lite renskrivning imorgon bara så ska jag lämna in både första och andra, duktig jag känner mig. :)

Ont i ryggen som greger själv, går inte förklara hur ont jag har.
Har haft ont i ryggen sedan innan jag blev med barn och nu har det blivit värre.
Måste nog gå och kolla ryggen, känns som något inte står riktigt riktigt rätt till där inte.

Imorgon får ni en morgonbild, jag lovar er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0