Godmorgon

Vaknade rätt sent idag, var ju faktiskt meningen att joel skulle väcka mig när han åkte på jobbet imorse men icke sa nicke..
Nu får jag plugga hela helgen om jag ska hinna med allt, aja det går nog att hitta tid åt det.
Tänker plugga lite nu sen ska jag göra mig klar för dagen, eller också tvärtom? vem vet, inte jag.

Igår var jag och julia in på birsta och kollade lite, hittade dock bara till hälsoaffärn där jag köpte mitt läppsyl.
Begav oss sedan upp till home där joels mamma jobbar, kollade lite och fick sitta i en massagestol, underbart.
Glassade lite medans jag väntade på att joel skulle sluta jobbet. Så där har ni min gårdag.

Idag åker mamma till Ullared, tror ni jag är nå arg på henne eller?! får inte följa med eftersom det ska handlas julklappar.. Suck jag kanske också vill shoppa lite julklappar...

Postat av: Lisa

Den ska vara klar nu i helgen, jag lovar!

Men du kan väl skicka bilderna :D

2010-10-22 @ 16:18:10
URL: http://lisaistheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0