Dagens händelser

Som sagt så var jag på Mödravården idag och det gick hur bra som helst.
Det började med att vi kom dit och blev välkommande som vanligt och vi lämnade in papperet som vi skulle fylla i tillsammans till den här träffen.
Vi gick igenom svaren och pratade lite om förlossningen tidigt tycker kanske vissa, men behövligt då jag är livrädd för en normal förlossning och vill därför göra kejsarsnitt.

Hon stack mig i fingret och tog lite blodtester sedan blev jag iväg skickad till södrasundet där jag skulle ta mer prover. Jag som verkligen hatar nålar och blod fick helt enkelt härda idag kan man säga.
Dom tog in mig i ett lugnare rum där jag fick ligga ner och titta åt ett annat håll helt enkelt.

Tillbaka på mödravården så fick jag kissa i en mugg för fler tester.
Alla tester som jag kunde få svar på direkt var bra. Förhoppningsvis är alla andra blodtesterna det också.
Så det gick bara bra idag med andra ord.

Senare kom det folk hit för att gratta min syster på hennes födelsedag, det blev tårta och massa presentöppningar. Nu väntar vi på pizza, gud så gott!




Postat av: Anonym

Fick du inte lyssna på hjärtat ?

2010-10-14 @ 18:18:46
Postat av: Vixx - 17 år och mamma

Jag var också rädd för en normal förlossningen men det gjorde inte alls lika ont som jag trodde att det skulle göra. Alla säger att det verkligen gör skitont, men jag tyckte inte att det gjorde så ont, det sved bara jävligt mycket :) Man får liksom en helt annan ork och kraft när det väl sätter igång. Hoppas att du överkommer din rädsla!

2010-10-18 @ 01:23:40
URL: http://vixxit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0