you are nothing in his eyes compared to what I am

Imorse kände jag mig lite som en ängel faktiskt, joel fick kliva upp och jag låg kvar som vanligt hur skönt som helst. Dock såg han väll att han snott åt sig allt täcke under natten så han ställde sig och bredde täcket över mig, försökte liksom trycka in täcket under mig, haha så söt. Sedan som vanligt fick jag en puss innan han skulle åka iväg och jobba. Dom små sakerna får mig verkligen att bli kär på nytt i gubbe min.

Nu ska jag sätta igång och städa försöka att koppla in högtalarna men jag är inte så bra på det där så borde nog vänta till joel kommer hem så får han göra det annars blir det väl kortslutning i hela söråker. Något jag utan tvekan skulle lyckas med.. suck


Måste plugga idag som en galning, vill bli klar någon gång. Lämnade in lite uppgifter igår och det kändes hur bra som helst att bli av med dom. Känner också att jag borde få hit julia så jag slipper sitta ensam, I don't like it..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0