We do not like fake friends

Känner att verkligen ingen av mina vänner finns där för mig även om ni lovade att finnas där under graviditeten.
Ni gnäller bara på mig hela tiden att jag aldrig ha tid, men så fort jag säger att jag åker upp så skiter ni i det istället. Jag åker inte upp till Härnösand bara när det passar mig utan när ni kan, men sen att ni ändrar er och vill hitta på något annat istället så tycker jag att det är erat val. Kom inte till mig sedan bara och gnäll över hur mycket vi glider ifrån varandra, jag fanns där och verkligen försökte men det var ni som valde bort mig den här gången.

Jag inser bara mer och mer vart jag har mina äkta vänner.



Postat av: emelie

hade jag inte bott så långt ifrån dig hade jag gett dig hur mycket tid som helst. jag saknar dig så otroligt mycket! vi verkar inte vara bra på det där att ses när jag är i sundsvall men nästa gång jag kommer MÅSTE vi ses. <3<3

2010-11-19 @ 20:00:55
URL: http://theycallmeem.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag försöker så gott jag kan hjärtat!<3

2010-11-20 @ 05:22:07
URL: http://Nattstad.se/mickenilson
Postat av: Malin

<3

2010-11-22 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0