Ändrade planer

var meningen att jag skulle åka upp till mamma idag men kom på direkt att jag har nog inte så mycket busspengar trots allt för sex olika busssar och risken för att jag inte tar mig hem till söråker igen vill jag inte ta känns det nästan som. Joel kom med den brilljanta idén att jag kunde gå ner till hans mamma och pappa så har jag iallafall tvkanaler jag kan roa mig med under dagen. Måste även plugga kom jag ju på lika snabbt som jag sa roa mig.

Ååhåå vill ju upp och träffa nellie men det får väl bli en annan dag då. Vet iallafall vad jag ska köpa i julklapp till sötungen och det blir en lila ponnyhäst som hon har en rosa utav reda. Hon älskar den och sa att hon även ville ha en lila likadan så då ska syster nathalie vara snäll och ge henne en sån. Hon har ju trots allt varit den snällaste ungen det här året.
                                       





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0