Topp 10

Tänkte skriva ner lite saker som jag tycker är bra och dåligt med min graviditet även fast det dåliga kan bli kämpigt om man måste komma på 10 saker.. 

Vi börjar helt enkelt med det lättaste, 10 saker som är bra:

1. Det är helt enkelt det bästa jag varit med om, jag älskar barn och att få ett eget är något jag verkligen ser fram emot.

2. Det är otroligt spännande, längtar tills jag får se hur vårat lilla barn kommer se ut

3. Ingenting i livet kan göra oss lyckligare, även om det kändes som att man var tillräckligt lycklig förut

4. Jag kan stoppa munnen full med gosaker, jag ska ju ändå bli tjock

5. Uppmärksamhet är väll ändå inget man kan få för mycket utav så det är roligt

6. Jag får känna hur något så vackert växer inom mig

7. Det är som att bli kär på nytt, fast i sin egen mage

8. Livet fortsätter mot rätt riktning i livet

9. Jag har fått det lättare att lägga gammalt bakom mig och påbörja mitt nya liv med mannen i mitt liv

10. Lyckan är så stor att jag skulle kunna skriva 10 saker till!

Sådär det var ju hur enkelt som helst, nu ska vi se vad det står på dom 10 andra sakarna som är dåligt

1. Jag har ont i min svank och kroppen blir helt utmattad

2. Att inte kunna diska utan att behöva ta en paus gör mig irriterad

3. Slutar man vara mammasflicka när man får barn själv?..

4. Att inte kunna njuta utav helgen då joel är ledig är tråkigt anledningen är att jag blir trött tidigt och är uppe med tuppen istället, så sova vidare på morgonen är ju också något jag kan forsätta drömma om

5. Att inte få bo kvar i härnösand där man har alla nära tar emot, men jag måste blicka framåt, hsand är ingen stad som jag vill att mitt barn ska växa upp i iallafall

6. ont ont ont och det blir nog bara värre

7. jag vill vara upp i hästar och lukta på dom men vågar inte ta risken som man får ta

8. vill upp på hästryggen och hoppa meterhöga hopp

9. Vet inte om det har med graviditeten att göra men att jag blir irriterad över småsaker gör mig bara mer irriterad

10. Pain säger jag bara, annars är jag överlycklig!



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0