Oh My God!!!!

Herregudarnas vad tiden går fort, imorgon är det redan 18 veckor om jag räknat rätt vilket jag förhoppningsvis gjort, skulle vara lite sorgligt annars.. Det säger nog bara poff så har jag vårat lilla barn hos mig. Jag längtar som bara den och sen längtar jag jättemycket tills att barnet blir lite äldre och förstår vad en semester är för något. Jag tycker att pippiland är något alla barn borde få se, jag älskade och kanske också älskar pippiland fortfarande. Man lever sig in i deras teaterspelande och det känns faktiskt som på riktigt, hur underbart som helt. Så dit hoppas jag vi kommer iväg någon gång. Tomteland har fakiskt också varit omtyckt men har inte varit där på senaste år så vet inte riktigt hur det är där idag. Kanske är tråkigare eller också roligare? vem vet..

Nog om semesterprat!!
Nu väntar jag på att joel ska komma hem så ska vi gå ner till tvättstugan och se till att få lite kläder rena efter det så kanske amanda dyker upp åter igen för att umgås lite med mig, hon åker ju trots allt hem till skåne snart och jag gillar det inte och det vet hon nog tror jag...! Måste sätta mig och plugga lite också, känns som allt står still nu, dock har jag höjt mig betygmässigt och jag bara älskar mitt liv ibland.. höhöö!!

Postat av: Valeria

När skall du göra ultraljudet ?=) Skall du kolla kön ?=)

2010-11-05 @ 09:02:38
URL: http://mittunder.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0