miss my little sister ♥

Nu är det bestämt, nästa vecka på måndag åker jag upp till härnösand för att plugga med min kära moster.
Hon ska nämnligen få försöka förklara för mig vad PIP jag ska göra.. Dock inte många som kan förklara saker för mig så att jag förstår, blir bara förbannad och vill slänga böckerna i huvudet på folk som tror att dom kan försöka få mig att fatta. Så hon och sten-olof (gammal lärare) är väl dom enda som lyckats i mitt trögfattade liv..!

För er som vill hinna ses så är jag ledig fram tills halv 3 för sedan kommer My hem och då blir det till att sätta igång och plugga som nå tokisar. Senare in mot kvällen så tar jag bussen hem till söråker igen.

saknar tjejen i mitt liv, min underbara syster! ♥
Tänkte kanske överraska henne genom att hämta henne på dagis nästa vecka, tro om hon kommer bli glad, thihi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0