Hate my life sometimes....

Jag får nog stressa mig till döds känns det som.. Jag försöker plugga så fort jag kan men stressen ligger ändå på.
Det känns som att jag inte lär mig något när jag stressar och att fatta någonting utav det läraren skriver är ju som att förstå vad en apa vill med livet, med andra ord helt jävla omöjligt.
Hatar att plugga jag verkligen avskyr det men jag måste för att få en utbildning och ett jobb, jävla värld man lever i. Kan man inte bara få jobba med det man vill eller?
Känns som jag vill gå lärling i något istället för att plugga..-.-

Finns det ingen genväg????



Postat av: Äveelinaa

dagens bloggtips är nu uppe, kika in om det blev du. Annars kommer en ny chans imorgon :)

2010-11-08 @ 18:54:40
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0