fyfabian vad äckligt

känner hur det bubblar i magen och hur svanken plågar mig, försöker vila en stund men än hur jag vrider och vänder på mig så gör det fortfarande lika ont..
Är så utmattad idag så jag skulle nog kunna somna ändå av att bara stänga ögonen för en stund men då kommer jag väl inte upp om några minuter då elliot ska hem.

varför luktar det brunaböner i lägenheter för? jag har känt den lukten väldigt länge nu och det luktar äckigt!
Vi har ju inte ens ätit några böner i lägenheten och han som bodde här innan städade ju efter sig, eller?
Han kanske lämnade kvar en öppnad rötten burk med brunaböner någonstans, ska sätta joel på span när han kommer hem från jobbet för jag står inte ut om det inte är han som lägger av värsta bajsbrakarna i soffan..  Blääää!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0