Flamman min bästavän

Ikväll har jag och joels bror bakat kärleksmums, dock gjorde joel glasyren och han gjorde heeelt fel så den smakar liksom inte som den ska smaka, men vilken tur som jag har så lämnade han halva kakan utan så jag kan göra min egna goda glasyr imorgon.

Har ont i min svank så det känns som att jag ska gå under, kanske ska införskaffa mig en rullator eller något liknande för även om jag inte ser ut som en gammal tant så känner jag mig som en (rör mig som en) ..

Fick en fråga om joel jobbar eller pluggar så tänkte ge ett svar. Han jobbar för fullt på kvik med att sätta ihop kök om jag inte säger för mycket nu, hehe.

Nog om det, nu tänkte jag kila in till vardagsrummet och se klart på filmen vi hyrt idag.
Underbart bra helt klart den bästa film jag sätt, har sätt den förut men skulle kunna se den tusen gånger om.
Ni har kanske redan sätt den som många andra men filmen vi hyrde idag är iallafall The blind side, ett tips för dom som inte sätt den än.

Jo just det, therese och jonas var här idag och kollade in lägenheten, vi snackade lite skit och sedan var det dags för dom att åka hem. Roligt att träffa dom iallafall, det var ju ett tag sen nu!

Det här är min blivande kompis, tänkte kalla henne flamman



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0