All I want for christmas

Jag vill ha julafton och speciellt min födelsedag dock inte för presenter och sånt, utan för att jag blir ett år äldre vilket jag verkligen inte ha något emot. En sak jag verkligen HATAR med födelsedagar och julafton är att man måste öppna paket.. Än hur glad man blir för paketet så tänker man, hmmm.. visar jag det riktigt? För man vet ju att den som köpt presenten/julklappen står ju och kollar på en när man öppnar....
Den mysiga stämningen på julafton och att få träffa folket gör mig glad, och det är precis det jag längtar efter.
Levande ljus framför familjen och släkt, det är för underbart. När alla är samlade på en plats och skrattar och ha kul.
Gud så jag längtar!
All I want for christmas är glaaaaaada människor och den mysa stämingen, okejdå... godiset lockar ju också 
Adoniz julen 2004, rest in peace älskling. ♥

Postat av: Tessis:)

Då är vi två =) håller på att längta sönder :D hihii!!!

2010-11-23 @ 19:25:32
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/
Postat av: ROBINA ^^

Vad roligt att du vill vara med i dagens blogg :D Vinnaren publiceras ikväll, So keep in touch :D



Allt bra idag? =)

2010-11-24 @ 13:32:23
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

Hej allt bra?:D



Missa inte min tävling!! du kan vinna att bli modell för en dag! bli stylad och sminkad i en riktig studio!:D

2010-11-24 @ 20:54:56
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0