lifestyle

*Spark Spark*
Har ju börjat känna sparkarna sedan ett litet tag tillbaka nu och det är häfftigt. Nu har man börjat insett att man har något i magen och den gillar verkligen att sparkas, kanske en lirare i fotboll? Man kan ju alltid hoppas för då har vi ett gemensamt intresse när lillen kommer ut och blir lite äldre. :)
Har fått upp julsakerna nu och det är så otroligt mysigt. I just love it!
Imorgon kommer mamma hit så det blir en heldag med henne. Vi ska uträtta lite ärenden och sedan vet jag inte om det blir så att jag åker med hem en dag för att lämna alla julklapparna så man slipper ta dom på bussen nu när joel ställt av bilen.
Satt och funderade igår på vad jag skulle vilja jobba med senare och något jag skulle tycka var roligt är att pyssla med djur hela dagarna. Med andra ord skulle jag kunna jobba på ett zoo utan tvekan. En sådan djurälskare som jag är har absolut ingenting emot att vara med dom varje dag. Det som tar emot är väl att det inte finns en enda djurpark i närheten där jag bor. Sedan var inte joel så pass positiv till att flytta härifrån heller ifall jag skulle få jobb någonstans. Det är en bra bit ifrån alla man känner och det tar ju emot såklart.
Polishögskolan överväger jag starkt nu om jag verkligen ska satsa på, har ju alltid velat bli polis men frågan är bara om jag skulle trivas med det jobbet i längden..  Mycket som snurrar i mitt huvud nu.
Zoo?
Ridandepolis kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0