Sliiiten tjej.nu

Idag har jag tagit tvätten och det var bland det jobbigaste jag någonsin varit med om, vi har inte tvättat på ett tag så det var väldigt mycket tvätt den här gången. PLUS att jag inte fick någon hjälp.. joel jobbar och jag känner ingen i söråker som sagt. Men jag får nog ta och skylla mig lite själv också, jag är inte speciellt taggad till att lära känna nya människor. Men jag är sån som person bara, det tar tid innan jag släpper in någon på livet. Har mina fina kompisar redan och även om dom bor mil bort ifrån mig så vet jag att jag inte är ensam 
Imorgon åker jag nog upp till mamma igen, om jag inte redan åker ikväll vi får se hur det blir..
Det vankas nog att åka ikväll eftersom att jag inte vill ta en buss imorgon och sedan får stå och vänta på nästa buss.
Har ju som sagt lovat min minsta syster Nellie att titta på hennes dansuppvisning, har varit uppvisningar förut men har aldrig befunnit mig på någon utav dom. Så det är nog dags nu. Vet ju hur roligt jag tyckte det var när jag var liten och mamma eller pappa kom på mina ridlektioner och tittade eller kollade på fotbollsmatcherna. Det betyder mer än vad man tror att det gör.  
Nu ska jag börja förbereda någon middag tills att hjärtat mitt kommer hem, hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0