Håller ditt hjärta i mina händer

Var på mödravården idag, gick jättebra förutom att dom stack mig i fingret igen...
Hatar verkligen nålar det finns ingenting värre skulle jag tro.
Fick höra på hjärtljuden, gud så fort det lilla hjärtat slår. Hur fint som helst var det dom få minuterna man fick lyssna. Tiden gick fortare när det var så spännande och häftigt. Tråkigt att sötisen min missade det, men jobb är jobb..
Efter det så hade mamma bestämt sig för att åka ner på birsta så vi åkte ner och när vi precis har parkerat bilen utanför så spyr nellie ner hela bilen, det verkligen sprutade ut spya haha, stackars liten tjej.
Det var bara för oss att åka hem igen, men trots att hon precis hade spytt så skrattade hon och delade med sig utav sina julsånger. Sötis
Sitter nu hemma och inväntar julia som ska komma hit ett tag för lite ompyssling, vi ska fixa naglar och sånt inför imorgon då det vankas nyårsafton. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0