Congratulations to me and Merry Christmas!

Nu är det två dagar kvar tills jag äntligen fyller 18!
• Idag ska jag storstäda heeela lägenheten från topp till tå så det är fint när jag kommer hem efter jul.
Idag kommer även amanda hem till Härnösand också, wiie som jag saknar tjejen!  ♥
• Imorgon kommer mamma och hämtar mig så åker vi till gamm-mormor för att fira henne, efter det beger vi oss till morfar för att hälsa på honom. Efter det vankas turen hem till Härnösand.
• På Torsdag är det min födelsedag så då väntas det gäster och tårta.
• Fredag är det julafton, det ska bli mysigt att ha familj och släkt samlade för julbord och allt där till.
• Lördag åker jag hem till älskling igen, packar upp julklappar och presenter.
• Söndag är det 1 år tillsammans med min babyboy bättre vecka finns inte.! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0