bloggpaus?

Har inte skrivit på ett tag och folk skriver som galningar på msn om att jag måste börja skriva igen, men jag tar mig tid till annat just nu och jag skriver när jag känner för att skriva.
Idag ska det pluggas och det ska städas så det blir mysigt.
2a dec idag och jag har inte fått upp några julsaker alls.. vad är det här? 
Joel snackade om att vi skulle få några julsaker utav hans syster nu när vi precis har flyttat in och inte har något själv. Så förhoppningsvis så får jag min julstämning inom kort. 
Vill julbaka och bara mysa ner i soffan framför "tomten är far till alla barnen" det kanske en klassiker för många men åtminstone för mig för vi har alltid tittar på det hemma hos mamma när det börjar närma sig jul.
Det är inte bara jul snart heller, utan jag fyller snart år. 23 dec fyller jag ju hela 18 år, storflicka 

Postat av: Tessis:)

Få massor med fler besökare, registrera dig här, HELT GRATIS :D

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=tessisss



2010-12-03 @ 12:26:57
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0