19:04

Imorgon åker jag hem igen och då blir det idoltittande samt att joel få besök så ska äta något gott.
Dock ska jag fixa min syster inför novellfesten som hon ska på innan jag får åka hem.

På tisdag återvänder jag till Härnösand igen för har lovat att titta på Nellies dansuppvisning, så det ska bli spännande att se vad hon lär sig på sina danslektioner.
Tro när hennes lucia är då, måste nog kolla upp det. Vill inte missa det, hon går redan runt hemma och sjunger på alla fina luciasånger så otroligt duktig.

Snart kommer amandala in da house hem igen från skåne, längtar efter dig min bästavän! ♥

Förra året? Kommer inte ihåg om hon var peppakaksgumma då





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0