Jag älskar mitt liv just nu!

Äntligen börjar det lika något när det gäller designen till bloggen. (Dock kan den bli bättre!)
På Tisdag ska jag på ultraljud sen efter det så kommer bloggen blir mycket mer intressant!
Som jag känner nu vill jag inte somna än hur trött jag är.
För jag vet vad som väntar mig imorgonbitti då jag vaknar av mig SJÄLV tidigt utan någon klocka som ringer..
Illamående och snurr i huvudet.. Fast jag vet att det är värt det bara det som gör mig stark och orkar stå ut.
Sjävklart gör min pojkvän mig stark nu också, han gör ju allt för mig och verkligen bryr sig. Ingen kan hitta sån underbar kille som jag har hittat. ♥

Det är lite lustigt det där faktist.. Jag menar vilken tur med killar har jag haft egentligen?
Okej, ni tänker säkert.. "men herregud du har ju haft några" men det många inte vet är att det var nästan aldrig jag som lämnade dom. Utan det är jag som fått tagit smällen. Nu kan jag bara skratta mig lycklig och känna att ingen någonsin kommer kunna hitta en sån underbar pojkvän som jag.
Turen vänder någon gång, folk som har haft tur i början få otur i slutet.
Jag har hellre ett lyckligt slut än ett olyckligt.

SEN... har vi ju dom här människorna som har hur mycket dåligt att komma med som helst.. MEN.. jag så står jag på mig!
Det här är början till mitt liv och om jag vill starta det nu så låt mig göra det.
Jag menar.. vad har folk med det att göra.. Förstår dom som står mig nära att dom vill få mig att förstå att jag bara är 17 och kommer aldrig kunna leva som en annan tonåring gör.
Dom andra som bara snackar utan att ens känna mig har bara lite att göra eller för dålig fantasi för att komma på något roligt att säga sina kompisar för att komma med ett samtalsämne.
Men allvarligt, when will people grow up?

Imorgon åker jag ner till joel eftersom vi ska vara på sjukhuset halv nio på tisdagmorgon.
Efter det åker vi hem till mig och räknar lite på lägenheten osv som vi har varit och tittat på.
Den var otroligt fin!!

Btw, tack till Amanda Larsson som fixade ihop headern åt mig, jag älskar dig min bästavän!

pusspuss!


Postat av: Johannes

Hört att det är jag som blir gudfader!

2010-08-22 @ 23:15:25
Postat av: Emelie

Visst, du är bara 17 år men det betyder inte att ditt liv är slut bara för att du är med barn. Ditt "tonårsliv" eller vad man ska kalla det är slut men nu börjar ett nytt fantastiskt liv och sen går inte livet ut på att supa sig full varje helg och sånt som ungdomar gör. Jag tycker att det är starkt gjort av dig att känna att du klarar av att bli mamma vid en sån ung ålder.



Och folk som säger att du inte kommer att klara det kan dra åt helvete. Det är inte lätt att vara mamma, det spelar ingen roll om man är 17 eller 45 år, det blir inte lättare med åldern. Du kommer att göra misstag men det betyder inte att du kommer göra dom om och om igen, alla människor gör misstag och jag tror att det är vad som gör oss mänskliga.



Stå på dig, Nathalie. Jag finns här för dig, när som helst. Jag älskar dig <3

2010-08-23 @ 00:22:55
URL: http://theycallmeem.blogg.se/
Postat av: josefine

Grattis!:)

2010-08-23 @ 15:00:46
URL: http://josefinelarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0