tack för mig! :)

Fick precis en kommentar av en anonym som påstår att man inte ser hjärtat på ett ultraljud när man har gått 6+4 men man kan faktiskt det. Både jag och joel såg det lilla hjärtat slå. Det är inte stort och dom fick zoma in rätt bra. MEN.. vi såg det. och det var det mest fantastiska jag någonsin sätt.
jag vet att jag inte borde bry mig och ens ta mig tid att kommentera på dom som tror man sitter och ljuger i sin egna blogg. men jag blir bara så förbannad på folk som tror att man sitter och hittar på saker. Läs inte min blogg om ni inte tror på det jag skriver. :)

Postat av: maja

vi som känner dig gumman vet att du inte ljuger haha puss älskar dig<3

2010-08-31 @ 15:47:44
URL: http://maajaalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0