Måndagkväll

Just nu sitter jag nere hos Joel.
Mamma körde hit mig innan hon skulle hämta mopsen vi har införskaffat oss.
Kan säga att jag har fruktansvärt ont i halsen antagligen för att jag är förskyld och inte för att jag är med barn.
Är inte nervös inför morgondagen alls, kan bara säga att det är roligt och spännande.
Jag och Joel kan inte bli lyckligare känns det som.
Att se han såhär glad gör mig gladare än någonsin det var längesen jag såg han så här överlycklig så ni kanske förstår varför jag känner som jag känner! Man ser den andras lycka när man är nykär och när man gifter sig, skaffar barn och ni vet, punkter i livet som man bara gör en gång.
aja hörs imorrn pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0