Måndag 11:59

Måndag och alla börjar jobbet och skolan.. jag väntar på att dom ska ringa och ha bra nyheter till mig.
Känns jobbigt att bara sitta och vänta hela dagarna, jag vill också plugga nu som alla andra och ha någonting att göra på dagarna. Jag hoppas verkligen att jag får plugga hemma dom här tre åren på gymnasiet som jag önskade.
Jag känner verkligen ingen lycklig sida från mig själv om jag måste plugga på skolan och min önskan inte går igenom. Jag blir bara stressad i en klass och inte på tal om prov.. jag hatar att höra när allas pennor rusar genom sidorna och jag blir bara så frustrerad och arg så man vill bara riva sönder provet och gå..
Nog om skolan man kan inte annat än att hålla tummarna nu!
Igår var vi som sagt och tittade ut barnsäng och det fanns hur många fina sängar som helst.
MEN.. jag är inte kräsen heller, huvudsaken är att vårat barn ska sova skönt om nätterna. ptss..(dom nätterna han/hon inte sover med mig) 
Min underbara pojkvän ska fixa en klipptid till mig i veckan, kan behövas efter all blekning...
Frågan är bara hur jag ska klippa mig, rätt så mycket är slitet så jag funderar på en lite kortare frisyr den här gången. Men då kommer det bli första gången jag är korthårig, har alltid haft långt hår så länge som jag kan minnas i alla fall..
Någon som har ett tips i vad jag skulle passa i? för er som inte vet så är jag blond nu :)

Postat av: a

tycker du ska ha brunt,mörkbrunt.

kommer ihåg hur avensjuk jag va på ditt mörkbruna långa fina hår, ha brunt då är du som snyggast!

2010-08-31 @ 18:30:34
Postat av: slida

jag måste hålla med ! patta gumman, du ska ha mörkt hår, sen tror jag att du skulle passa ganska kanon i page ;) lilla mamma nathalie med page, skitgulligt! eller så gör du en idafrilla ;) <3

2010-09-01 @ 10:12:41
URL: http://idahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0