Lyckligare än någon annan

Jag är så lycklig så det går inte beskriva, och varje gång jag ser Joel så ryser jag inombords.
Att veta att det är prinsen framför mig som ska bli pappa till mitt första barn är en känsla som inte går att beskriva.
Jag älskar dig Joel mer än något annat och kommer föralltid att göra det.
Du har en stor plats i mitt hjärta och du har en väldigt stor del i mitt liv.   ♥


Postat av: Maria

Jag är glad för din skull! :)

2010-08-31 @ 17:10:44
Postat av: camilla

jag vill gratta dig och joel, kul att du hittat den rätta killen för vad jag kommer ihåg hade du ganska otur med kärleken förut. nu har du hittat din rätta och du väntar ditt första barn :) jag önskar dig och joel all lycka.

2010-09-02 @ 21:21:14
URL: http://camillannabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0