Första skoldagen över..

Första skoldagen över och den slutade väl inte så underbart bra som man hade kunnat hoppas..
Klassen verkar ganska bra iallafall, men när jag berättade hur läget låg till att jag väntar barn så blev dom väl inte sådär jätteglada. Jag frågade hur man kunde lösa det här med mammaledigt osv när barnet kommer, och då säger dom att självklart kan dom skicka hem engelska,matte,svenska osv men det går ju inte att lära sig själva "makeup" delen. Så till den stora frågan, vad ska jag ta mig till?
Jag vägrar att gå om ett år till jag total vägrar det finns inte med i min värld..
Sedan om jag hoppar av så får jag väll jobba på hemtjänsten resten av mitt liv?
amen alltså allvarligt vad ska jag göra?..

Imorgon väntar ultraljudet så jag kommer spendera min morgondag på sjukhuset istället för på skolan, jag FICK faktist ta ledigt. Kanske jag fått lärare som är normala i huvudet? En annan lärare skulle utan tvekan ge mig frånvaro även fast jag har tid där. Aja, nu är jag hungrig så nu ska jag kila iväg och äta för två, hihi! pusspuss!


Postat av: Eheheh

Ta med barnet till skolan och be om att få sitta enskilt?

2010-08-23 @ 17:40:19
Postat av: pillan

Kämpa på stumpan!

2010-08-23 @ 19:40:10
Postat av: Anonym

du få inte jobba i hemtjänsten om du inte har utbildning...

2010-08-25 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0