Ett litet hjärta som slår inom mig

Blir bara sjukare och sjukare vaknade flera gånger inatt av att jag inte kunde andas, men det är skönt..
Ultraljudet igår gick jättebra. När vi berättade att vi ångrat oss och sa att vi ville behålla barnet så blev han jätteglad precis som om man är en glädjespridare ibland. Man såg inte så jättemycket på ultraljudet men man såg ett litet hjärta som blinkade på skärmen, då insåg jag att jag har ett litet liv där inne som jag bara längtar ska komma ut.
Eftersom jag är under 18 så fick jag träffa en kurator och hon blev jätteglad hon också.
Hon trodde verkligen på oss och sen när det stora frågan kom hur länge vi har varit tillsammans så svarade joel att vi hållt ihop i 8 månader men han sa att vi känner att vi verkligen kommer hålla ihop vi är som gjorda för varandra.
Hon berättade att det har ingenting med tiden och göra, även om man har varit tillsammans i 45 år så betyder inte det att förhållandet ska garanterat hålla. Man har ingen garanti på sånt.
Något som många måste ta lärdom av. "Släng inte sten i glashus" !
Nu i morse när jag satt uppe i soffan och precis hade ringt Härnösandshus så kände jag hur svimfärdig jag blev, ögonen slocknade och huvudet blev hur tungt som helst. Jag kände hur jag ändå kunde kontrollera att jag inte skulle svimma av. Jag hoppas verkligen att det inte kommer komma tillbaka för jag hatar den där känslan när man vet att man när som helst kan ramla ihop och inte kunna göra motstånd. huvva..
Nu ska jag väll försöka hitta på något tills att joels syskon kommer hem från skolan och jag ska värma lite mat åt dom.
(bilder kommer så snart jag har fattat mig på hur jag gör med usb-kabeln som inte riktigt vill samarbeta med mig)
pusspuss!

Postat av: F R I D A

Oj verkligen grattis :D

2010-08-25 @ 14:08:27
URL: http://friidaofsweden.blogg.se/
Postat av: Sussi

Det kommer att bli så bra så lilla gumman...om man ska hålla ihop eller inte det vet som sagt ingen endaste människa...det ska ni inte focusera alls på nu ...det blir som det är menat att bli! Det viktiga är det nya lilla liv som är på väg ...lev i nuet och känn den kärlek ni har ...här och nu! Lyssna inte på olyckskorpar som kraxar...det är ert beslut och ert liv...tänk int på OM...lev nu!

Jag finns här för dig när helst du behöver...varma kramar till er!Sussi

2010-08-25 @ 16:29:54
Postat av: maja

älskar dig gumman å jag e överlycklig för din skull för de känns nästan som jag ska bli moster för du är som min syster<3

Jag finns vid eran sida hoppas ni vet de<3

2010-08-25 @ 18:24:25
URL: http://maajaalinneaa.blogg.se/
Postat av: maja

jag är så glad för din skull gumman å jag finns vid din sida hela tiden!

Jag är så glad för de känns som ja ska bli moster för du är som min egna syster hihi<33

Älskar dig gumman<3

2010-08-25 @ 18:28:36
URL: http://maajaalinneaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är i andra månaden säger du? bebisens hjärta syns inte ens då, så..

2010-08-30 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0